Najnowsze wpisy, strona 1


sty 27 2015 Marketing ciag dalszy , co to marketing szeptany...
Komentarze (0)

Marketing obejmuje dziś bardzo szeroki zakres działań. Z szyldów, plakatów i bannerów wystawianych w centralnych punktach miast, rozprzestrzeniła się na wysokobudżetowe reklamy telewizyjne, które kosztują czasami więcej niż niejeden pełnometrażowy film.

Często są to również reklamy internetowe, które, ze względu na dużą ilość użytkowników sieci, są teraz jednym z najbardziej popularnych środków promocji danego produktu, marki lub usług.
Kampanie reklamowe prowadzone w Internecie opierają się na wielu różnych źródłach, są zazwyczaj bardzo rozbudowane i łączą w sobie co najmniej kilka czynników i sposobów promocji firmy. Jednym z nich jest coraz to bardziej popularyzowany marketing szeptany, który swą skuteczność zawdzięcza niewątpliwie niezwykle naturalnym i spontanicznym środkom reklamy. Jak sama nazwa wskazuje, informacje na temat promowanej marki , pochwały i wyrażanie własnego zdania na jej temat są „szeptane” do ucha potencjalnych klientów przez osoby, które prowadzą z nimi dyskusję, opisują, opowiadają, argumentują i zachęcają do wymiany opinii. Prowokując rozmowę na temat produktu, marki lub usług wywołuje się u innych zainteresowanie, które powoduje rozbudowanie chęci zapoznania się z obiektem reklamy i spontanicznego rozprzestrzeniania informacji na jego temat.

Efektywność marketingu szeptanego potwierdza fakt, że ludzie są bardziej skłonni wierzyć sobie nawzajem, niż reklamom telewizyjnym czy wyskakującym znienacka banerom na odwiedzanych stronach internetowych, które często jedynie irytują i w pierwszym przypadku wywołują chęć przełączenia kanału, a w drugim jak najszybszego wyłączenia niechcianego okienka.
Tak naturalny sposób reklamy poprzez komunikację z użytkownikami Internetu w żadnym stopniu nie przypomina spamu, nie jest nachalny i trafia do grup, które zainteresowane są promowanym produktem lub usługą, prowokując niewinną wymianę zdań, nie narzuca nikomu jedynej słusznej pozytywnej opinii na temat obiektu reklamy, a wszczyna jedynie dyskusję na jego temat.
W dobie wielu możliwości promocji własnej marki, firmy wybierają przeróżne opcje trafiania do klienta, biorąc pod uwagę docelową grupę potencjalnych zainteresowanych, ich wiek, zainteresowania i potrzeby. Jeżeli zatem chcemy trafić do osób spędzających część swego czasu w Internecie, marketing szeptany jest z pewnością bardzo dobrym wyborem, który przysłuży się do reklamy marki w sposób wręcz niezauważalny dla osoby, która owej reklamie będzie poddana. Warto zatem zainteresować się bliżej tym tematem i zainwestować w usługi profesjonalnych firm, które wykonają to zadanie fachowo. Uwaga! Źle wykonany marketing szeptany może przynieść odwrotne rezultaty do zamierzonych!

sty 27 2015 Marketing
Komentarze (0)

Świat marketingu, polega na zaskakiwaniu odbiorcy czyli potencjalnego klienta naszych klientów. Nawet najlepsza reklama jeśli nie ma w sobie elementu zaskoczenia,czegoś oryginalnego, zaskakującego czy czegoś co przyciągnie nasz wzrok , nie spełni pokładanej w niej oczekiwań. Bo co nam daje dobra reklama skoro nie przyciąga wzroku - a właśnie to musi robić , dopiero kolejnymi krokami jest zainteresowanie reklama , przeczytanie jej , skorzystanie z danych oraz efekt finalny-nabycie nowego klienta. Tak więc jak zaskoczyć klienta nasza promocja można wiec rzec ze reklama ma w sobie coś szalonego. Najskuteczniejsze reklamy to te które zaskakują oraz intrygują. Firma MediaPowiatowe24 z Buska pomoże ci znaleźć właśnie takie sposób reklamy, ich kampanie są skuteczne co oznacza że posiadają w sobie ten wlanie element oryginalności oraz zaskoczenia.

sty 27 2015 Mus Czekoladowy
Komentarze (0)

Świeży, lekki i głęboko czekoladowy – deser w formie musu stanie się ozdobą każdego przyjęcia, zapewniając rodzinie i gościom doskonały smak, a dzieciom – szeroki i szczery uśmiech.

Kiedy dodamy do tego łatwo dostępne składniki, bogactwo przepisów i dodatków oraz ich zróżnicowanie – tak pod względem smaku, jak i łatwości przygotowywania – otrzymamy doskonałą propozycję dla każdego miłośnika dobrej kuchni.

Zaczniemy od najprostszego i najszybszego przepisu:

- 200 gramów czekolady mlecznej

- pół litra słodkiej, kremowej śmietany (36%).

Delikatnie i powoli podgrzewamy czekoladę aż do roztopienia (będzie nam łatwiej, jeżeli uprzednio ją rozdrobnimy). Ubijamy śmietanę na sztywno, po czym – nieustannie mieszając – powoli wlewamy przestudzoną, ale wciąż płynną czekoladę. Po uzyskaniu jednolitej masy rozlewamy do miseczek lub szklanek i zostawiamy do ostudzenia. Przepis można zmodyfikować, wybierając inny rodzaj czekolady (przy gorzkiej możemy potrzebować odrobiny cukru), mamy też swobodę w wyborze dekoracji i dodatków. Świetnie sprawdzą się herbatniki, owoce świeże i kandyzowane (przy tych drugich uważajmy, by nie przesłodzić całości!) oraz bita śmietana, świetnym i intrygującym pomysłem będzie dodanie nutki goryczy – poprzez posypanie całości odrobiną kakao.

Kolejny przepis jest nieco bardziej skomplikowany – pozwala jednak uzyskać mus czekoladowy gładki, wręcz aksamitny w smaku – a także wzbogacić go w sposób, który ucieszy zarówno dorosłych, jak i dzieci.

 - 100 gramów czekolady gorzkiej (im więcej masy kakaowej, tym lepiej)

- 100 gramów słodkiej, kremowej śmietany (36%)

- 50 gramów masła

- 50 gramów cukru

- 2 żółtka
 Możemy zrezygnować z cukru, jeżeli wybierzemy gorzką czekoladę – lub bardzo słodkie dodatki.
Żółtka miksujemy z cukrem, ubijamy śmietanę na sztywno, na wolnym ogniu powoli roztapiamy czekoladę z masłem. Kiedy powstaną jednolite masy – lekko ciepłą, płynną czekoladę wlewamy do masy jajecznej, mieszamy aż do uzyskania jednolitej konsystencji, po czym powoli, stopniowo dodajemy ubitą śmietanę. Powtarzamy mieszanie – i gotowy mus odstawiamy do ostygnięcia w uprzednio przygotowanych naczyniach.
Jeżeli deser przeznaczony jest dla dzieci – dodajmy bitą śmietanę, syrop owocowy i świeże owoce (doskonałe będą wiśnie – ich lekko kwaskowata słodycz świetnie komponuje się z czekoladą).
Dla dorosłych doskonałym dodatkiem będą słodkie likiery (idealnie pasują zwłaszcza do bardziej gorzkiej wersji musu) i owoce.

Na mus powinniśmy wybierać czekolady od uznanych firm – dobrej jakości składniki sprawią, że całość zachwyci nas smakiem i aromatem. Jeżeli ktoś z domowników lub gości cierpi na alergię – bezwzględnie sprawdźmy podany na opakowaniu skład w poszukiwaniu orzechów, mąki lub innych alergenów.
Bardzo istotne jest utrzymywanie jak najniższej temperatury podczas roztapiania czekolady – pozwoli to zachować wszystkie jej

sty 27 2015 Reklama , co i jak
Komentarze (0)

Witam, dzisiaj zajmiemy się kolejnymi zagadnieniami w dziedzinie reklamy,marketingu oraz promocji. Reklama to podstawowa forma rozwoju przedsiębiorstwa. Bez niej praktycznie każde przedsiębiorstwo spisane jest na straty, bo co nam daje wysoka jakość produktów czy usług , skoro nikt o naszej działalnosci nie wie. Właśnie  dlatego reklama jest tak ważnym elementem biznesu , jak nie najważniejszym. Istnieją naturalnie firmy które polegaja na prestiżu marki i nie potrzebuja ciągłej reklamy , jak np Apple. Jednak na początku dzialalnosci każda firma potrzebuje marketingu. Jeśli szukasz agencji reklamowej  , posiadasz nowo otwarta czy już funkcjonująca kilka lat firmę polecam skorzystanie z usług MediaPowiatowe24, dzięki ktorej mam dostęp do informacji na temat świata reklamy.Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jaka jest to ważna czesc prowadzenia firmy , i może dlatego tez niektóre firmy nie mają powodzenia pomimo całkiem dobremu zapleczu oraz ciekawym projektom

sty 27 2015 Chińskie znaczy tanie ?
Komentarze (0)

Czytając w Internecie różne artykuły o elektronice z Chin można odnieść wrażenie, że ludzie je piszący nie znają tematu, o którym czym piszą. Panuje przekonanie, że „chińszczyzna” jest kiepskiej jakości i nie nadaje do użytku, w przeciwieństwie do markowych urządzeń.

Należy pamiętać, że sprzęt bardzo często kupowany na popularnych portalach internetowych kosztuje 1/5 lub nawet 1/10 ceny oryginału, który także pochodzi z Chin. Nie ma nic za darmo, gdy tniemy cenę musi spaść jakość. Kupując tani odtwarzacz mp4, za 90zl, czego oczekujecie? cudów? Oryginalne, dobrej jakości odtwarzacze mp4 znanych firm plasują się w cenach od 500zl wzwyż. Płacimy tutaj za wysoką jakość urządzenia, której gwarantem jest marka. Porównywanie sprzętu za 600zl i za 90zl chyba nie ma sensu, prawda? Najtańsze odtwarzacze mp4 kosztują około 60zł. Wraz ze wzrostem ceny wzrasta jakość produktu. Kupując odtwarzacz mp4 “noname” za około 180-200zl dostaje się juz porządny produkt odtwarzający filmy avi, rmvb bez konwersji, z bardzo dobrym jakościowo ekranem. Można jedynie mieć wątpliwości, co do jakości słuchawek dodawanych do “no-name’ow”. Cala elektronika jest juz jednak na wysokim poziomie. Wymiana słuchawek to juz koszt około 60zl - tyle wydamy na porządne douszne słuchawki.

Proponuję zrobić test odtwarzacza mp4 “no-name” w cenie 180-200zl oraz porządne słuchawki - gwarantuje ze efektami będziecie zaskoczeni, okaże się, że taki zestaw gra o wiele lepiej niż markowe produkty.

sty 26 2015 Szukasz Agencji Reklamowej ?
Komentarze (0)

Kryteria jakie należy rozważyć szukając dobrej agencji reklamowej dzisiaj napiszemy slow kilka wlanie na temat poszukiwań dobrej agencji reklamowej, na co zwrócić szczególną uwagę a jakie aspekty pominąć i nie brać pod uwagę. Moje artykuły oparte są głownie o reklamę oraz rzeczy związane z rożnymi sytuacjami i przygodami z życia. wątkiem reklamy zająłem się dzięki współpracy z MP24 które po niekat mnie zainspirowali ta dziedzina. Wiec , czym się powinna charakteryzować dobra agencja reklamową Na pewno profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego klienta - co właśnie zauroczyło mnie w MediaPowiatowe24.
Dokładność wykonywanych prac,projektów, czas realizacji zamówień. Ciekawe bony rabatowe czy promocji - są to główne cechy na które należy zwracać uwagę szukając dobrej agencji reklamowej. Jeśli szukasz naprowadzenia - zachęcam do korzystania z usług MP24.

sty 26 2015 Meble Ogrodowe
Komentarze (0)

O komforcie wypoczynku w ogrodzie decydują w głównej mierze odpowiednio dobrane meble. Powinny się one odznaczać wysokimi walorami użytkowymi i estetycznymi. Należy jednak zwrócić uwagę na to,

że cena nie może być najważniejszą przesłanką przeświadczającą o ich wyborze, choć oczywiście aspektu finansowego nie da się pominąć.

Jakość najważniejsza

Decydując się na zakup mebli ogrodowych, bezwzględnie należy brać poprawkę na to, że przez cały sezon będą narażone na bezpośrednie oddziaływanie rozmaitych czynników atmosferycznych. Nie można zatem pozwolić sobie na zakup kompletu nie najlepszego pod względem jakościowym – w wielu sklepach, np. w supermarketach nie brakuje co prawda tanich zestawów, ale w rzeczywistości oszczędność jest tylko pozorna, gdyż takie meble wytrzymają dwa, maksymalnie trzy sezony. O wiele bardziej opłaca się zatem zainwestować nieco większą sumę, ale mieć przynajmniej pewność, że jest to długoterminowa inwestycja. Meble do ogrodu pochodzące od znanego producenta i zakupione w porządnym sklepie z wyposażeniem ogrodów z pewnością będą służyć przez wiele długich lat. Ich żywotność można przedłużyć za sprawą zabiegów pielęgnacyjnych i konserwacyjnych – jakich konkretnie, to zależy od materiału z jakiego meble są wykonane. Innego traktowania wymaga dla przykładu drewno, a innego rattan czy wiklina. Warto zaopatrzyć się w specjalne preparaty pielęgnacyjne i stosować je zgodnie z zaleceniami producenta.

sty 26 2015 Gadżety Reklamowe
Komentarze (0)

Gadżety reklamowe - dzisiaj poruszymy kolejna usługę która zajmują się zazwyczaj agencje reklamowe. Na pozór nie jest łatwo wymyślić dobry gadzet reklamowy. Musi on być efektywny oraz efektowny, dobrze wykonany oraz przykuwać uwagę - co najważniejsze.Kolejny raz polecę agencje reklamowa z buska zdroju która powiązana jest z całym woj Świętokrzyskim - zachęcam do współpracy z ta wlanie firma. Mialem okazje dzięki MP24 zapoznać się z kilkoma tzw gadzetami reklamowymi. W ofercie posiadają oni przeróżne gadżety - smycze,paski,czapki,balony,kubki,pływaki,opaski odblaskowe,kamizelki oraz wiele innych rzecz, z którymi można zapoznać się na ich stronie która podaje w odnośnikach w artykule.

sty 26 2015 Budownictwo- budujesz dom ?
Komentarze (0)

Firma na miarę

Gdy już wiemy, jakie są nasze oczekiwania względem naszej przyszłej inwestycji, warto wybrać firmę, która podejmie się jej realizacji. Taki domek można wybudować od podstaw. Wówczas pierwszą rzeczą, na którą należy wziąć pod uwagę, jest doświadczenie formy budowlanej, jej port folio oraz możliwości. Kolejnym aspektem jest rodzaj materiałów – należy bardzo dokładnie zapoznać się z przedstawioną nam ofertą firmy, aby nic nas nie mogło zaskoczyć. Liczy się doświadczenie nie tylko w stawianiu domów, ale również w ich wykańczaniu. Zwróćmy również uwagę na warunki współpracy, a przede wszystkim na możliwość złożenia reklamacji, czy gwarancję naprawy.

Coraz więcej osób decyduje się na gotowe rozwiązania tzw. domy z paczki, których „budowa” polega na montażu wcześnie wytworzonych części. To pozwala nie tylko na skrócenie czasu realizacji takiej inwestycji, ale również na obniżenie kosztów robocizny, a nawet lepszą jakość. Zanim zdecydujemy się na zakup takiego domku, warto wcześniej wybrać się do firmy, specjalizującej się w ich sprzedaży, w dokładnego obejrzenia z bliska, sprawdzenia rodzaju materiałów, czy choćby funkcjonalności. Dzisiaj postawienie domu to żaden problem. Wystarczy tylko chęć, a wszystko samo się zrobi.

sty 26 2015 Banery - co musza spełniać
Komentarze (0)

Banery reklamowe, najpopularniejsza metoda dotarcia do klienta. Co musimy spełnić aby taka reklama miała powodzenie ? Na pewno musi być w dobrej jakości oraz z ciekawym podejściem do projektu i co najważniejsze - ciekawy pomysł  Banery reklamowe nie powinny zawierać za dużo tesci , tylko to, co najważniejsze - istotne informacje,szczegóły, dane adresowe. Czesto spotykamy się z plakatami które nie mają przebicia, nie przyciągają wzroku co z góry spisuje je na porażke.Korzystając z faktu mojej wspolpracy z MP24 , chce gorąco polecić ta agencje reklamowa, ponieważ podchodzą do swojej pracy z pełnym profesjonalizmem oraz spełniają warunki które wymieniłem wyżej.

sty 26 2015 Wstążki do kwiatów - zastosowanie
Komentarze (0)

Kwiaty dziś dajemy nie tylko z okazji urodzin czy imienin, ale również jako prezent ślubny, upominek na nowe mieszkanie czy z wielu innych okazji. Na różne okazje używamy różnych kwiatów i kompozycji. Żadna z nich jednak nie byłaby tak ozdobna jak w przypadku zastosowania wstążek do kwiatów w celu uzupełnienia bukietu.


Rozmaite wstążki do kwiatów mogą być stworzone z różnych materiałów. Niekiedy wykorzystuje się tasiemki satynowe, innym razem organzę albo inne materiały, w tym również zwykłe wstążki z pokryciem błyszczącym. Co więcej, wstążki mogą być stworzone z naturalnych materiałów, np. juty, jak również z materiału, który jest pokryty rozmaitymi nitami, kamyczkami ozdobnymi. Niektóre wstążki mają również ozdobne wykończenia, np. plecione czy koronkowe. Wybór odpowiedniego materiału wstążki do naszej kompozycji jest sprawą kluczową i wlicza się zazwyczaj w obowiązki florystki. Trzeba jednak wiedzieć również, jakie wstążki mają zastosowanie.


Podstawowym zastosowaniem wstążek do kwiatów jest po prostu stworzenie dodatkowej ozdoby do kompozycji. Zwykle używa się zwykłej, wąskiej tasiemki do ozdobienia pojedynczego kwiatu. Tą samą wstążką można połączyć bukiet, związując go, a dodatkowo ozdabiając. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby do takiej kompozycji dodać również estetyczne wykończenie z gotowej wstążki w tym samym kolorze, albo zawiązać w kokardę wstążkę ozdobną.
Zupełnie inne dekoracje stosuje się do bukietów okolicznościowych, w szczególności ślubnych. Tutaj wybiera się kolory stonowane, pasujące do konkretnych kwiatów, albo wprost przeciwnie – wstążki do kwiatów w kolorach kontrastowych, aby stworzyć ciekawą, tematyczną kompozycję. Czasami stosuje się również wstążki ze zdobieniami w postaci drobnych diamencików czy perełek, które mają dodać elegancji i lekkości bukietowi przygotowanemu na ten szczególny dla kobiety dzień.

sty 26 2015 Reklama zewnetrzna
Komentarze (0)

Reklama zewnętrzna jest obecnie jednym z najpopularniejszych typów reklamy. To zasługa kilku niepodważalnych zalet. Przede wszystkim wielkość, dzięki czemu jest ona zauważalna i trafia do nieograniczonej grupy odbiorców, lecz nie jest nachalna.


Na życzenie klienta

Żadna firma nie istniałaby, gdyby nie działała dla klientów i nie spełniała ich oczekiwań. Klientem może być firma lub osoba prywatna. I w obu przypadkach bardzo ważne jest indywidualne podejście do zlecenia. Przedsiębiorstwa nawet z tej samej branży mogą mieć zupełnie inne oczekiwania, przede wszystkim ze względu na docelowych odbiorców i politykę prowadzenia działalności. Dlatego zleceniobiorca powinien się liczyć z tym, że każdy projekt będzie dla niego nowym wyzwaniem i możliwością do rozwijania swoich umiejętności. Wielu zleceniodawców stawia na oryginalność i świeże pomysły. Utarte schematy choć są sprawdzone i bezpieczne, nie przyciągną uwagi zabieganych klientów tak jak nowość, której jeszcze nigdzie nie widzieli. Dlatego tak ważna jest znajomość nowych trendów reklamowych oraz targetu przedsiębiorstwa, dla którego wykonujemy zlecenie.

Polecam korzystanie  z usług Agencjii Reklamowej w Busku Zdroju. - MediaPowiatowe24

sty 26 2015 Poczatki DJ-ingu
Komentarze (0)

Z funkcjonalnego dobierania muzyki do globalnego fenomenu, od artystycznych wirtuozerii po masową kulturę popularną, zajęcie tworzącego ścieżkę dźwiękową dla tańczących ludzi przeszło ciekawą ewolucję. Poznajmy jej początki, ponieważ zdaje się, że zostanie z nami na dłużej.

Pierwsze takty
Po raz pierwszy terminu "disc jockey" (z ang. operator płyt) użyto w stosunku do Martina Bocka, prowadzącego radiowy program "Make Believe Ballroom" w złotych dla tego medium latach 30. XX wieku. Tworzył on atmosferę ciągłego koncertu, przerywanego doniesieniami z kraju i świata. W takiej formie discjockey przetrwał do dziś, jako gospodarz audycji, dobierający ścieżkę dźwiękową i tworzący warstwę słowną. W formie bardziej wizualnej przedstawił taką koncepcję brytyjski dziennikarz Jimmy Saville (którego legenda została ostatnio przesłonięta ponurym nimbem), gdy w 1943 poprowadził pierwszą imprezę z dobieraną na żywo muzyka jazzową. Koncepcja ta znalazła odzew w USA, w postaci DJ-a z mikrofonem i gramofonem (lub dwoma, tak jak Saville), a czasem z perkusitą, który trzymał rytm w przerwach między utworami. Tradycja ta szybko przyjęła się na Jamajce, gdzie stała się modną formą spędzania czasu.

Żywe serce miasta

Z początkiem lat 70. Europa i w konsekwencji Ameryka zaczęła co weekend tańczyć na imprezach, gdzie muzyka była głównym bohaterem. Tak powstała instytucja dyskoteki, czy też klub tanecznego, w którym młodzi ludzie mogli bawić się bez rygoru tradycyjnych, ułożonych tańców. Rola dobierającego rosła, zaczęła się także rywalizcja, a w 1969 DJ Francis Grasso zdobył popularność układając utwory w jedną, ciągłą całość za sprawą utrzymywania jednego tempa piosenki. Jednocześnie w 1973, pochodzący z Jamajki DJ Kool Herc stał się bohaterem mniej zamożnych części Nowego Jorku podczas imprez osiedlowych, na których miksował na dwóch gramofonach zróżnicowane instrumentalne ścieżki. W pierwszym przypadku mieliśmy do czynienia z powstaniem kultury klubowej, ta druga impreza była nieformalnym początkiem hip hopu, a oba te zjawiska zmieniły role nieodwracalnie podejście do odtwarzania muzyki.

Sztuka ulicy

Hip hop jest określany jako kultura, której sednem jest rywalizacja. Czy to taniec, będący namiastką wojny, czy malunki na budynkach, w których należy pokazać swoją zdolności, czy też granie muzyki z płyt, cechowało go twórcze napięcie. To nastawienie najlepiej było widoczne na osiedlowych imprezach, podczas których złożone z dobierającego muzykę DJ-a oraz zapowiadającego utworu i jednocześnie wyżywającego sią na przeciwnikach MC (Master of Ceremony - mistrz ceremonii) dały inspirację do pojedynków na słowa i rytmy. Tak powstała muzyka hip hopowa, która z czasem wydostała się z gorszych dzielnic Nowego Jorku i opanowała świat, sprawiając, że nawet nastolatek w Kirgistanie będzie nosił spodnie Mass Denim.

sty 23 2015 Telebim - Jak przykuć uwage
Komentarze (0)

Telebim , jest jedna z form reklamy , teraz zadajmy sobie pytanie co sprawia ze reklama na telebimie jest skuteczna. Oczywiście dobrze przygotowana reklama - graficznie i tematycznie. Tutaj polecić mogę sztab grafików z firmy Media powiatowe24. Kolejnym czynnikiem aby reklama na telebimie była skuteczna jest przykucie uwagi przechodnia, czyli potencjalnego odbiorcy naszej reklamy. Teraz samo nasuwa się na myśl ze głównym czynnikiem skutecznego działania telebimu jest zachęcenia w jakiś sposób przechodnia do zwrócenia uwagi na nasz telebim a zarazem przeczytanie czy zauważenie reklamowanego przez nas spotu.

Teraz coś czego jeszcze na naszym blogu nie było a mianowicie , zachęcam  do komentowania tego artykułu a w treści proszę o podanie waszych innowacyjnych pomysłów na przykucie uwagi przechodnia. Liczy się oryginalność i pomyśl, Najciekawsze pomysły umieszczę na głównej  stronie bloga.

Polecam i zachęcam do komentowania.
 

sty 23 2015 Nowoczesne Technologie
Komentarze (0)

Współczesny świat strasznie prędko przekształca się. Można powiedzieć, że każda dziedzina biegnie szalenie szybko. Co pół roku w technice zachodzą tak wielkie przełomy, że smartfon kupiony zaledwie kilka miesięcy wcześniej jest przestarzały. Wraz z nowymi telefonami pojawiają się coraz to nowsze aplikacje. Asortyment aplikacji jest dzisiaj duży. Tylko w sklepie Google Play jest dostępnych więcej niż 1 000 000 najróżniejszych aplikacji mobilnych.

Jednocześnie z rozkwitem informatyki klarują się świeże profesje. W ich gronie jest przykładowo zawód specjalisty IT, którego specjalizacją zostało tworzenie nowoczesnych aplikacji mobilnych. Co więcej mają oni obowiązek non stop się edukować albowiem jak już początkowo zostało nadmienione – ewolucja jest w 2014 roku nadzwyczajnie powszechna i także definitywnie nieunikniona.

Na początku naszego stulecia w naszym kraju zaczęły pojawiać się nowe firmy programistyczne specjalizujące się w wykonywaniu stron. Miało to duży związek z dynamicznym rozkwitem internetu, a również rozpowszechnianiem się pecetów. W zbliżonym terminie, bowiem 12 lat temu, otworzono przedsiębiorstwo Positive Power, jest to firma tworząca aplikacje mobilne, dedykowane platformy e-handlu i także platformy B2C. Ponadto firma świadczy outsourcing IT.

sty 23 2015 Rodzaje Reklamowania
Komentarze (0)

Słów kilka co może nam zaoferować MP24

Witam, raz na czas opisuje świat reklamy, oraz różne rodzaje zareklamowania się, ale jeszcze nie pisałem co dokładnie oferują nam agencje reklamowe. Jako że współpracuje z agencja reklamowa Media Powiatowe24, przedstawie usługi które, właśnie ta firma może nam zaoferować. Dodam również słów kilka przy poniektórych pozycjach. Zacznijmy od tego ze, każdy szuka czegoś dla siebie, dlatego po przeczytaniu tego artykułu będziesz mógł sam stwierdzić co jest twoim priorytetem korzystając z usług agencji reklamowej.
MP24 jest agencja godna polecenia dlatego zachęcam do korzystania z właśnie ich usług.
Agencja oferuje atrakcyjna według mnie metode reklamowania w prasie - Free TV , oraz na telebimach LED, na terenie Staszowa - Buska - oraz Kielc. Dodatkowo możesz skorzystać z projektowania oraz produkcji takich produktów jak wizytówki, plakaty, gadżety reklamowe, pływaki, ulotki, kalendarze, nadruki na płytach CD, na kopertach oraz pocztówkach.
Każdy sposób zareklamowania się jest skuteczny, teraz podejmij decyzje która forma reklamy najbardziej pasuje tobie.

Polecam.

sty 23 2015 Przypadłość informatyków
Komentarze (0)

 

Nietypowa przypadłość Informatyków 

Nie ulega wątpliwości, że praktycznie wszystkie aktywności fizyczne niosą ze sobą pewien rodzaj ryzyka pojawienia się problemów ze zdrowiem. Wydawać by się mogło, że to pracownicy fizyczni są najbardziej narażeni na problemy tego typu. W końcu to oni pracują w obecności ogromnych ciężarów oraz wśród specjalistycznego sprzętu, który może być niebezpieczny. Okazuje się jednak, że pracownicy biurowi czy informatycy także mogą mieć poważne problemy ze zdrowiem. Wszystko związane jest z pozycją, w jakiej spędzają oni sporą część czasu podczas pracy.

 

W przypadku osób pracujących przed komputerem, problemy ze wzrokiem to nie wszystko. W ostatnich latach pojawiło się określenie „łokieć tenisisty", które związane jest z bolesną przypadłością związaną z tą częścią ciała. Nazwa może być nieco myląca, ponieważ z tym problemem borykają się nie tylko tenisiści, ale właśnie również osoby, które spędzają długie godziny przed ekranem komputera. Na szczęście, od kilku lat przypadłość ta jest dokładniej znana. Jeszcze kilkanaście lat temu, osoby z bólem w okolicach łokcia były leczone tradycyjnymi metodami, tj. lekami przeciwzapalnymi czy wstrzykiwanymi sterydami. Współcześnie, wygląda to zupełnie inaczej, ponieważ „łokieć tenisisty” został dokładnie przebadany i opisany. Osoby, które borykają się z tego rodzaju problemem mogą więc liczyć na to, że prędzej czy później pozbędą się tej dolegliwości.

sty 23 2015 Reklama w Prasie - Free-Tv
Komentarze (0)

Reklama w presie ? Jeden ze sposobów pokazania swojej firmy.

 

Reklama w gazecie, kolejna forma reklamy i marketingu swojego przedsiębiorstwa.
Jak pisałem wcześniej będę, starał się przedstawić różne formy reklamy czy to swojej firmy czy produktu. Jeszcze kilka dni temu opisywałem sposób reklamowania się na telebimach, przy czym pomogła mi agencja Media Powiatowe24 - za co im dziękuje. Dzisiaj postaram się przedstawić możliwości jakie niesie za sobą reklama w prasie, a dokładnie chodzi mi o darmową gazetę, dostępną na terenie prawie całego woj. Świętokrzyskiego - FREE-TV, która jest jedną z opcji zareklamowania się w MP24.
Teraz kilka słów na temat tego konkretnego rodzaju reklamy. Polega ona na zamieszczeniu swojego ogłoszenia, bądź reklamy - którą zrobią dla was graficy MP24 - następnie gazeta jest rozwożona po większości powiatów w woj. Świętokrzyskim, każdy ma możliwość wzięcia sobie gazetki bezpłatnie. Znajdują się z niej zarówno artykuły jak i krzyżówki, program TV i oczywiście wasze reklamy.

Czy jest to skuteczna forma reklamy ?


Oczywiście że, tak - sam byłem świadkiem jak ludzie pytali o tą właśnie gazetę - bo kto nie lubi poczytać gazety regionalnej.Gazeta posiada również darmowe ogłoszenia, różnego rodzaju, możesz coś sprzedać, poinformować ,że szukasz pracy czy ogłosić ,że oddasz coś za darmo.

Podsumowanie

Reklama w prasie wydaje się być skuteczną formą reklamy,zwłaszcza ,że gazeta którą opisuje - Free-TV - jest wykonana profesjonalnie i dosłownie nie ma się do czego przyczepić. Więc słowem podsumowania - Jeśli myślałeś nad taka właśnie formą reklamy, myślę ,że się nie zawiedziesz, jeśli znajdziesz odpowiednią firmę do tego zlecenia - sam osobiście polecam Media Powiatowe24.

Już niebawem kolejne artykuły, Polecam i Zapraszam.

sty 23 2015 Karty Kredytowe
Komentarze (0)

Karty kredytowe, rodzaje i sposoby używania

 

Każdy z nas zna doskonale karty płatnicze. Praktycznie każda osoba przynajmniej jedną taką kartę posiada w swoim portfelu. Dzisiaj karty debetowe często wydawane są nawet osobom niepełnoletnim. Zdecydowane nastąpił boom na tą metodę płatności. Oczywiste jednak jest to, że nie zawsze tak było. Dawniej naturalnie kart płatniczych nie było, ale historyczne zawirowania i rozwój technologiczny przyczyniły się do ich popularyzacji.

Karty płatnicze przeszły prawdziwą rewolucję, a ich historia zaczyna się na początku XX wieku w Stanach Zjednoczonych. To tam właśnie za pierwsze wydawane karty można było odbierać chociażby zamówione towary. Kolejne wielkie przełomy i popularyzacja następowały po okresie II wojny światowej kiedy to na rynku po prostu fizycznie brakowało wydrukowanych pieniędzy. W kolejnych latach pojawiały się dalsze rewolucje i postęp techniczny. Tak oto karty ewoluowały z kart magnetycznych w zabezpieczone chipem urządzenia chroniące nasze dane prywatne w sposób perfekcyjny. Pojawiło się także zabezpieczenie kodem PIN. Dzisiejsze karty posiadają jeszcze więcej zabezpieczeń elektronicznych, oraz chociażby możliwość płatności zbliżeniowych czyli bez wkładania karty do terminala. To ostatni krzyk mody w tej dziedzinie, który niesamowicie usprawnił działanie kart płatniczych i debetowych. Praktycznie każdy tworzony ranking kont bankowych uwzględnia również jakość kart, oraz to czy konieczne jest wnoszenie za nie opłat. Z tego powodu również banki dbają o to, by karty były jak najtańsze w utrzymaniu ze strony klienta, a w miarę swoich możliwości oferują nam również darmowe produkty.

 

Dzisiaj praktycznie nikt nie wyobraża sobie życia bez karty. Jeżeli tylko posiadamy konta osobiste w dowolnym banku, to na pewno wydanie takiej karty zostanie nam zaproponowane. Bez względu na to jakie są opłaty za konto w naszym banku dodatkowo będziemy taką kartę mogli otrzymać i cieszyć się z dobrodziejstwa jakim jest możliwość elektronicznych płatności. Rozwój w tej dziedzinie nadal pozostaje dynamiczny i niebawem możemy spodziewać się kolejnych innowacji.

sty 22 2015 Jak reklama , to gdzie ?
Komentarze (0)

Witam, chce poruszyć temat najbardziej skutecznej rekalmy. Jako że, od jakiegoś czasu współpracuję z Media Powiatowe24, zacząłem rozmyślać nad reklamą, metodami rekamowania oraz marketingiem. Nie od dziś wiemy, że duży czynnik w odniesieniu przez nas sukcesu to, własnie reklama, odpowiedni marketing oraz to jak dużo osób się dowie że, robimy dane rzeczy i co najważniejsze robimy je dobrze. Więc reklama- tak, to najskuteczniejszy sposób ale zarazem najbardziej rozbudowany oraz w pewnym sensie skomplikowany. W dalszej części artykułu postaram się wam przybliżyć metodę którą ja uważam za najskuteczniejszą. Zachęcam do opiniowania mojego podejścia do świata reklamy.



Telebim , to czego szukamy ?

Po wielu przemyśleniach doszedłem do wniosku że, to telebim jest jednym z najbardziej skutecznym sposobów reklamowania swojego przedsiebiorstwa. Ale to nie konie, to agencja reklamowa, musi sprawić abyś przykuł swój wzrok do danego telebimu - i zaczął dostawać to co najważniejsze - informacje które są na nim zawarte, czyli nasze reklamy, przez co skutecznie dowiadujesz sie o firmach, które tego właśnie oczekiwały. MP24 posiada telebimy na terenie Buska oraz Staszowa a, już niebawem bedą to Kielce. Co wyróżnia MP24 ? Na pewno profesjonalny sztab grafików , którzy na pewno zajmą sie elementem odpowiedniego przedstawienia twojej firmy.

Inne Metody

Oczywiście nie chce powątpiewać w skutecznośc innych metod reklamowania. Sam nie raz zainteresowałem sie ulotka czy plakatem czy to na Krakowskim rynku, czy Buskim parku.
Ale należy robić to skutecznie, w sposób sprawdzony, oryginalny, lepszy niż konkurencja i to właśnie MP24 zwróciły moją uwage i moim zdaniem wyprzedzają oni swoją konkurencję swoim profesjonalizmem, oryginalnym podejściem, oraz dbałością o klienta.

Podsumowanie

Licze na wasze komentarze , oraz potwierdzenie lub zaprzeczenie mojej wizji na temat skutecznego sposobu zareklamowania się.W następnych artykułach postaram sie przedstawić wiecej form reklamowania swojej firmy.